Książkowa promocja w Biedronce

  Hej :). Polecam Wam super promocję w Biedronce, książki po 12,99 zł a kupując 2, trzecią otrzymacie za 1 grosz! :D Ja już byłam i za trzy książki zapłaciłam tylko 25,99 zł! Promocja rozpoczęła się 24 września jednak nie wiem do kiedy potrwa więc radzę się pospieszyć.

  Choć u mnie wybór książek był już dość mocno ograniczony i tak udało mi się znaleźć trzy fajne pozycje:



  "Pies Baskervillów" specjalnie tylko dla mnie
bo aż wstyd się przyznać ale nigdy nie czytałam ani jednej książki Conan Doyle'a o słynnym Sherlocku Holmesie, choć uwielbiam wszystkie filmy i seriale z tą postacią.


  Nora Roberts - "Świadek" to książka, której nie miałam okazji jeszcze czytać, ale z chęcią nadrobię ten brak ;)


  "W krzyżowym ogniu" Pattersona to książka głównie z myślą o mojej mamci, jednak jeśli znajdę wolną chwilę sama także ją przeczytam gdyż swego czasu bardzo lubiłam thrillery tego autora.


  Dodam jeszcze, że dodatkowym plusem jest to, że większość książek u mnie w sklepie objęta promocją była w twardej oprawie. Moje dwie pierwsze książki także, jedynie książka Pattersona jest w miękkiej okładce. 

  Jak Wam się podoba? Też już kupiliście coś z tej promocji w Biedronce? A może dopiero zamierzacie? Pochwalcie się jakie tytuły Wy "upolowaliście" i piszcie w komentarzach :)

Pozdrawiam serdecznie,
Dagmara

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Pięknie się prezentuje ten Sherlock :) Ja zakupiłam "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes, skończyłam wczoraj i jestem zachwycona!

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Twoim komentarzu poleciałam znów do biedronki jednak "Zanim się pojawiłeś" już u mnie nie było :(. A szkoda bo z chęcią bym przeczytała.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Sama skorzystałam z tej promocji ^_^ Dwa razy obracałam do Biedronki, by w sumie przynieść do domu 6 nowych książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, ja niestety za późno się zdecydowałam na drugie podejście do tej promocji i wróciłam z pustymi rękami bo już nic ciekawego nie zostało. Ale i tak trzy upolowałam to nie jest źle ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)