Lista książek, które przeczytałam w 2015 roku
Zapraszam do przeczytania recenzji każdej z nich, wystarczy kliknąć na tytuł :)
Styczeń:
26. "W cieniu naszego domu" - Debbie Macomber
27. "Łzy diabła" - Jeffery Deaver
28. "I zjawiłeś się ty..." - Nora Roberts
29. "Kamienna małpa" - Jeffery Deaver
30. "Wyścig ze śmiercią" - Erica Spindler
Czerwiec:
31. "Kronika pewnej miłości" ("Pamiętnik") - Nicholas Sparks
32. "Spalone" - Jane Casey
33. "Grzesznik" - Tess Gerritsen
34. "Mściwość" - Lisa Jackson
35. "Wokini" - Nicholas Sparks, Billy Mills
36. "W milczeniu" - Erica Spindler
37. "Emily wraca do domu" - Sherryl Woods
Lipiec:
38. "Łowca dusz" - Alex Kava
39. "Mgły tajemnic" - Jayne Ann Krentz
40. "Brudny świat" - Agnieszka Lingas - Łoniewska
41. "Granice szaleństwa" - Alex Kava
42. "Śpiączka" ("Coma") - Robin Cook
Sierpień:
43. "Zło konieczne" - Alex Kava
27. "Łzy diabła" - Jeffery Deaver
28. "I zjawiłeś się ty..." - Nora Roberts
29. "Kamienna małpa" - Jeffery Deaver
30. "Wyścig ze śmiercią" - Erica Spindler
Czerwiec:
31. "Kronika pewnej miłości" ("Pamiętnik") - Nicholas Sparks
32. "Spalone" - Jane Casey
33. "Grzesznik" - Tess Gerritsen
34. "Mściwość" - Lisa Jackson
35. "Wokini" - Nicholas Sparks, Billy Mills
36. "W milczeniu" - Erica Spindler
37. "Emily wraca do domu" - Sherryl Woods
Lipiec:
38. "Łowca dusz" - Alex Kava
39. "Mgły tajemnic" - Jayne Ann Krentz
40. "Brudny świat" - Agnieszka Lingas - Łoniewska
41. "Granice szaleństwa" - Alex Kava
42. "Śpiączka" ("Coma") - Robin Cook
Sierpień:
43. "Zło konieczne" - Alex Kava
44. "Nie jesteś sam: Michael oczami brata" - Jermaine Jackson
45. "Krwawe wino" - Erica Spindler
46. "Zabójczy wirus" - Alex Kava
47. "Masa o kobietach polskiej mafii" - Jarosław Sokołowski, Artur Górski
45. "Krwawe wino" - Erica Spindler
46. "Zabójczy wirus" - Alex Kava
47. "Masa o kobietach polskiej mafii" - Jarosław Sokołowski, Artur Górski
48. "Niebo Montany" - Nora Roberts (Bez recenzji)
Wrzesień:
50. "Bezpieczny dom" - Nicci French (Bez recenzji)
Październik
Listopad
67. "Ścigana" - Tess Gerritsen
69. "Zakochana w mroku" - Franny Billingsley
Grudzień
70. "Masa o porachunkach polskiej mafii" - Jarosław Sokołowski, Artur Górski (BookAThon)71. "Mały Książę" - Antoine de Saint-Exupery (BookAThon)
72. "Opowieść wigilijna" - Karol Dickens (BookAThon)
73. "Ewangelia krwi" - James Rollins, Rebeca Cantrell (BookAThon)
74. "ja, diablica" - Katarzyna Berenika Miszczuk (BookAThon)
75. "Kształt demona" - Amelia Atwater-Rhodes (BookAThon)
76. "Świadek" - Nora Roberts
77. "ja, anielica" - Katarzyna Berenika Miszczuk
78. "ja, potępiona" - Katarzyna Berenika Miszczuk
79. "Pochłaniacz" - Katarzyna Bonda (Świąteczne czytanie)
80. "Niespodzianki" - Debbie Macomber (Świąteczne czytanie)
81. "Ściśle tajne" - Alex Kava (Świąteczne czytanie)
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)