KAC KSIĄŻKOHOLIKA + kilka zmian w Biblioteczce

  Hej :). Ten post miał się ukazać już jakiś czas temu, jednak najpierw nie było czasu i weny na pisanie, później dopadła mnie potworna grypa i mordowała przez tydzień, przez co zaległości na blogu przybyło potwornie dużo. No, ale pomijając to, czas przejść do rzeczy:

    Czego najbardziej brakuje Wam w blogach książkowych? Bo mi najbardziej brakuje dwóch rzeczy:
* niczym nieskrępowanej dyskusji 
* możliwości wygadania się co konkretnego w książce mi się podoba lub nie podoba

  Nie ma tego na blogach z prostej przyczyny - NIKT NIE LUBI NIECHCIANYCH SPOILERÓW. A bez spoilerowania i wdawania się w szczegóły fabuły nie da się otwarcie podyskutować z innymi czytelnikami, ani nie można spokojnie się wygadać po tym, gdy po przeczytaniu mamy książkowego kaca i chcielibyśmy się ze wszystkimi podzielić tym co nas dręczy i nie daje spać. 

  Dlatego właśnie założyłam blog KAC KSIĄŻKOHOLIKA. Jego przeznaczeniem są właśnie niczym nieskrępowane recenzje, myśli i komentarze na temat przeczytanych książek 😄.


  Nie będę w nim recenzować wszystkich przeczytanych książek. Zwykłe recenzje będę nadal publikować w BIBLIOTECZCE DAGMARY. Tam pojawiać się będą jedynie posty o tych książkach, o których chciałabym napisać coś więcej, co wymaga zdradzenia całej fabuły, głównie z myślą o osobach, które już przeczytały daną książkę i same chcą podzielić się opinią o niej, bez konieczności uważania na słowa.
  Czasem będą to recenzje, czasem jedynie coś, co w książce nie daje mi spokoju i zwyczajnie muszę podzielić się tym z kimś, kto czytał, i być może, podziela moje zdanie. Albo wręcz przeciwnie, całkowicie się ze mną nie zgadza :). 

  Mam nadzieję, że ta formuła przypadnie Wam do gustu i z chęcią będziecie dzielić się ze mną wszelkimi wrażeniami o książkach ☺.


  Co do zmian w Biblioteczce, w górnym menu pojawiło się kilka nowych zakładek, które znacznie ułatwią wyszukiwanie recenzji. W sekcji SPIS RECENZJI utworzyłam dwie nowe listy - po autorze, oraz po tytule książki. Zawierają wszystkie książki, które zrecenzowałam w czasie istnienia bloga. Dodatkowo, utworzyłam trzecią listę, do wyszukiwania książek po ocenie, wraz z moją skalą oceniania. Mam nadzieję, że te trzy nowe zakładki znacznie ułatwią Wam (a także mi przy okazji :P) znalezienie recenzji książki, którą szukacie, bez konieczności przebijania się przez połowę bloga.
  W górnym menu pojawiły się także listy przeczytanych książek, nie tylko z tego roku, ale także z lat poprzednich. Jeśli chcielibyście kiedyś do nich zerknąć, także są już pod ręką ;).
  Poza tym, planuję w najbliższym czasie porządek w etykietach, usunięcie kilku niepotrzebnych oraz dodanie kilku nowych, bardziej pomocnych przy wyszukiwaniu książek.
  Zależy mi na tym, by Biblioteczka Dagmary była jak najbardziej przejrzysta i przyjazna dla wszystkich odwiedzających bloga.

  Na dziś to wszystko, piszcie co sądzicie o zmianach, a także o Kacu Książkoholika :).
Pozdrawiam serdecznie,
Dagmara

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Ciekawy pomysł... Choć ja akurat od takiego dzielenia się mam grupę - wchodzisz, piszesz post, że chciałabyś się podzielić wrażeniami na temat takiej a takiej książki i ten kto czytał, odpisuje ci i piszecie na priv :D Mi to odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z tym blokiem, choć o książkach zazwyczaj dyskutuje na priv podobnie jak Kitty. Jednak z chęcią będę tam do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespotykany sposób, gratuluje pomysłu i sama zajrzę do "Kaca..." Teraz jednak zaobserwuje Biblioteczkę Dagmary, bo po przeczytaniu kilku recenzji nie ma innego wyjścia :D

    Pozdrawiam, Julia
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)