Książkowe podsumowanie marca

     Witam serdecznie :). Mija kolejny miesiąc, czas na podsumowanie :) 

  Mój marcowy stosik przeczytanych książek wygląda następująco:




1. Rick Riordan - "Złodziej pioruna"
2. Rick Riordan - "Morze potworów"
3. M.G. Harris - "Niewidzialne miasto"
4. Tahereh Mafi - "Sekret Julii"
5. Tahereh Mafi - "Dar Julii"
6. Tahereh Mafi - "Julia. Trzy tajemnice"
7. James Patterson - "Najgorsza sprawa"
8. Tess Gerritsen - "Milcząca dziewczyna"
9. Faye Kellerman - "Pętla"


  Jak widać, po pechowym lutym, marzec przedstawia się całkiem dobrze :). 9 niezłych książek, uważam za naprawdę świetny wynik. Pierwsze 6 tytułów to fantastyka młodzieżowa, pozostałe trzy to thrillery.
  W sumie przeczytałam 3320 stron co daje w przybliżeniu 107 stron dziennie.


  Najlepszą książką w tym miesiącu były "Dar Julii" oraz "Milcząca dziewczyna"
  Najgorszą książką okazało się  "Niewidzialne miasto". Choć nie jest zła, po prostu nie do końca mój klimat, przez co wypadła najsłabiej. 


  Poza książkami w ostatnich dniach miesiąca przeniosłam blog na nowy profil google+ dzięki czemu mam już mniej bałaganu i dużo częściej będę mogła do Was zaglądać i komentować pod nową nazwą jako Biblioteczka Dagmary :).


  A jak Wam minął marzec? Mam nadzieję, że równie dobrze jak mi :).


Pozdrawiam serdecznie,
Dagmara

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Hej. :D
    No widzę piękny i udany miesiąc, gratuluję ciepło! :D Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam nadzieję, że ty się nie zawiodłaś. :)
    O widzę skusiłaś się na google+ w sumie i dobrze, bo dzięki temu ma się większy zasięg i więcej ludzi trafia na bloga. :)
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego kwietnia. :*
    Books World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój błąd. Ty bloga na google+ przerzuciłaś, a myślałam że komentarze. :D

      Usuń
    2. Nad zmianą komentarzy na google+ także się zastanawiam, więc być może niedługo tu zagoszczą ;). Póki co, nadal zastanawiam się między google+ a discusem, a że nie mogę się zdecydować to chwilowo zostaje tak jak jest :P.

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku! I życzę tego samego w lutym oczywiście!
    Ja w marcu również zaszalałam (jak nigdy!) i jestem mega dumna sama z siebie! :D

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/03/misja-ivy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gratuluję i życzę równie udanego czytelniczo kwietnia :)

      Usuń
  3. Gratulacje! Chciałabym tyle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wynik, ja również przeczytałam w tym miesiącu 9 książek :). Czytałam "Dotyk Julii" i teraz poluję na "Sekret...", bo w końcu dodrukowali :D Aa.. no i "Złodziej pioruna" był przyjemny, też muszę zabrać się za drugą część :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie bo przyjemnie i lekko się czyta. A jak dorwiesz "Sekret Julii" to od raz zaopatrz się w trzecią część bo jest najlepsza z całej trylogii :).

      Usuń
  5. Świetny wynik! Ja również w tym miesiącu przeczytałam sporo książek ;) Dopadł mnie mały szał czytelniczy po sesji.
    Oby kolejne miesiące były coraz lepsze!
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Trylogia "Dotyk Julii" za jednym zamachem ;)W sumie nie dziwie się, bo bardzo wciągają ;) Wynik świetny - wiem coś o tym, bo miałam taki sam ;P
    Pozdrawiam i życzę udanego kwietnia :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, jak już miałam tomy pod ręką, po pierwszych stronach nie mogłam się oderwać, dlatego poszło wszystko za jednym zamachem ;)
      Dziękuję, Tobie również życzę udanego kwietnia :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę wyniku! Ja nawet nie myślę o sporządzaniu jakichkolwiek podsumowań, bo wypadłyby niezwykle miernie. :P Widzę, że wzięłaś się za Percy'ego Jacksona <3 Moja ukochana seria, mam nadzieję, że Ci się spodoba. Jak wrażenia po dwóch pierwszych tomach? :) "Dotyk Julii" także mam za sobą i dobrze, że mi o nim przypomniałaś, bo muszę dokończyć tę trylogię. :D
    Pozdrawiam :*
    The heartlines books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch tomach Percy'ego wrażenia są takie, że koniecznie muszę kupić pozostałe trzy tomy! :D
      Trylogię "Dotyk Julii" polecam, tych książek nawet się nie czyta tylko pochłania w całości na raz :P.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Riordana i "Dar Julii" kojarzę, "Milcząca dziewczynę" chyba też... ale nic z tego nie czytałam. OK, parę pierwszych stron pierwszego tomu "Złodizeja Pioruna" ale uznałam, że nie będę kraść książki z nie mojej półki, a akurat miałam ciekawsze zajęcia ^^ Ja obecnie mam faze na polską fantastykę, między którą wplatam jakieś mniej znane/losowe/zbyt znane książki, gdy mi braknie 'moich' ;D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jednak kiedyś najdzie Cię na coś w tym stylu to polecam obie serie bo lekko i przyjemnie się czyta :). "Milcząca dziewczyna" bardzo mnie zaskoczyła, nie sądziłam, że będzie tak dobra.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ja także przeczytałam w marcu 9 książek. Z Twojej listy kuszą mnie książki Riordana, bo wiele dobrego o nich słyszałam, a jeszcze nie miałam okazji sama ich poznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ;). Jeśli będziesz miała okazję, skuś się. Nieźle się czyta :)

      Usuń
  10. Dobry wynik, gratulacje! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetny wynik! Uwielbiam cała trylogię o Julii :3 muszę w końcu dorwać książki o Percym :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!^^ Rzeczywiście świetny wynik :D
    Ja przeczytałam z tych książek tylko trylogię Dotyku Julii :/
    Ale Percy czeka w kolejce!
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że Ciebie też nie zawiedzie i będzie Ci się czytać równie dobrze jak mi :).
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Co za wynik, brawo! :)
    Hm, no to muszę się zabrać za kontynuację Dotyku... :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)