Christina Lauren - "Piękny drań"

Hej :). Po gangsterskich klimatach stwierdziłam, że teraz sięgnę po coś lżejszego i mój wybój padł na książkę "Piękny drań" pióra Christiny Lauren. Nie sądziłam, że będę czytać tę książkę z wypiekami na twarzy ;)





      Opis książki:

  Chloe Mills uważa, że jej szef jest najbardziej zadufanym i nadętym dupkiem jakiego spotkała. Bennett Ryan jest wysoki, zabójczo przystojny i do szpiku kości zły. Od innych kobiet z biura często słyszała o jego podbojach i zastanawiała się, czy nie ma w nim nic oprócz ładnej buźki.
  Bennett także nie darzy Chloe sympatią jednak dobrze pracuje i jest jedyną kobietą na tym stanowisku, która potrafi z nim wytrzymać. Na złość działają mu jednak jej niewinna buźka i seksowne ciało, które potrafi idealnie podkreślić świetnymi ubraniami.

  Poranek Chloe był wyjątkowo kiepski, a szef dodatkowo ukarał ją, nakładając na jej barki nie tylko całą masę pracy, ale także niespodziewane przygotowanie prezentacji i przedstawienie jej o 18 w pokoju konferencyjnym. Mimo natłoku pracy, udaje jej się ukończyć prezentację dwadzieścia minut po ustalonym czasie i choć spóźniona, dociera do sali konferencyjnej gdzie Ryan już czeka. Chloe zaczyna prezentacje, jednak niespodziewanie dla nich obojga, jeden dotyk tworzy reakcje łańcuchową, która kończy się gorącym seksem!
  Następnego ranka zachowują się w pracy tak, jakby nic się nie stało... do czasu.
  Dwoje ludzi nieznoszących się wzajemnie i gorący seks to mieszanka wybuchowa i pozornie nic dobrego z tego nie wyniknie. Ale czy na pewno?
  Jeśli jesteście ciekawi jak potoczą się losy bohaterów zapraszam do czytania :)


      Moja opinia:

  Sięgając po tę książkę myślałam, że będzie to jedna z wielu kopii "50 twarzy Grey'a". Choć jest trochę podobieństw, jednak ta opowieść ma zdecydowanie większy pazur - sceny, które czyta się z wypiekami na twarzy oraz teksty, z których można zaśmiewać się w głos. Podczas gdy u Grey'a akcja rozwija się stopniowo, tu fabuła rusza z przytupem już od pierwszego rozdziału, wciągając totalnie.
  Choć w gruncie rzeczy jest to typowy romans erotyczny, napisany jest tak świetnie, że "połknęłam" go praktycznie w jeden dzień ;)
  Polecam

Ocena: 8/10

Pozdrawiam serdecznie
Dagmara

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)