Linda Howard - "Dość już łez"

  Witam :). Tym razem chciałam polecić książkę Lindy Howard " Dość już łez", Kupiłam ją jako dodatek z jakąś gazetą i połknęłam dosłownie w dwa dni ;)



  "Wyjątkowy thriller o krwawej zemście i trudnej miłości. Wzruszająca historia, żywe i silne emocje, dynamiczna akcja, lekki język. Powieść, którą czyta się z wypiekami na twarzy.
  Szósty zmysł, niesamowity instynkt i determinacja składają się na wyjątkowy dar Milli Edge: talent do odnajdywania zaginionych dzieci. Kiedy wydaje się, że nie ma już nadziei, zrozpaczeni ludzie ze wszystkich zakątków kraju zwracają się do niej o pomoc. Milla za każdym razem daje z siebie wszystko, zwłaszcza że sama także obsesyjnie poszukuje porwanego przed laty synka. Pomagając innym, próbuje pokonać demony własnej, ponurej przeszłości."
źródło empik.com

Moja opinia:

  Powiem szczerze, że czytając tą książkę miałam dość różne wrażenia. Na początku zaciekawiła mnie, mniej więcej w połowie myślałam, że już wszystkie karty zostały odkryte i nudno będzie czytać dalej wiedząc co się zdarzy... Jednak nic bardziej mylnego bo ciąg dalszy nie tylko zaskakuje ale także wyzwala w nas najróżniejsze emocje od rozpaczy, złości, wzruszenia, aż po namiętność. I choć sama nie mam dzieci i nie wyobrażam sobie jak to jest je stracić to jednak zżyłam się z główną bohaterką i kibicowałam jej do samego końca. A właśnie zakończenie historii jest najbardziej zaskakujące i niesamowite. Więcej nie zdradzę, jeśli jesteście ciekawi przekonajcie się sami czytając tą niezwykłą książkę :). Myślę że na zbliżające się zimne jesienne wieczory w fotelu, w przerwie od robótki i domowych obowiązków, będzie w sam raz :)

Ocena: 8/10

Pozdrawiam serdecznie :)
Dagmara

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Książka raczej nie w moim klimacie. Niemniej jednak dobrze jest mieć bloga, naprowadzającego na ciekawe lektury. Za co odgórnie dziękuję. (:

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)