Nora Roberts - trylogia "Znak siedmiu"

  Witam :)
  Pierwszy książkowy post najlepiej zacząć od czegoś przyjemnego więc dziś przedstawiam trylogię Nory Roberts, jednej z moich ulubionych pisarek. 
  Nora Roberts, a właściwie Eleanor Marie Robertson jest niezwykle płodną amerykańską autorką. Jej książki to głównie powieści i romanse dla kobiet, zawierają jednak w sobie także sporo z kryminału, sensacji a także fantastyki.
  Dziś zachęcam do przeczytania trzech tomów: pierwszy - "Bracia krwi", drugi - "Magia i krew" oraz trzeci "Kamień pogan", które razem tworzą trylogię pt. "Znak siedmiu".





"Kamień Pogan tkwił na polanie od wieków, na długo przedtem, zanim stanęli przy nim trzej chłopcy i zawarli braterstwo krwi, niechcący uwalniając niszczycielską siłę… 
  Od tamtego czasu co siedem lat przez siedem dni mieszkańcy Hawkins Hollow popełniają straszliwe czyny – a potem nic nie pamiętają. Ten zbiorowy obłęd sprawił, że miasteczko zyskało sobie ponurą sławę i opinię nawiedzonego. Zbliża się kolejny czas „siódemki”. Caleb Hawkins, potomek założycieli miasta, tego roku wyraźniej niż kiedykolwiek dostrzega działanie złych mocy. By z nimi walczyć, będzie potrzebował pomocy dwóch najlepszych przyjaciół, ale także Quinn Black, dziennikarki, która przyjechała rozwikłać zagadkę Hawkins Hollow, i która tak samo jak on widzi oznaki niedostrzegalne dla innych. Cal i Quinn są pierwszą parą w grupie sześciorga osób wybranych do walki ze złem czyhającym w ciemności…"
Opis pierwszego tomu. Źródło: link


  Moja opinia:
  Polecam, polecam i jeszcze raz polecam! Po przeczytaniu dwóch pierwszych rozdziałów nadal nie wierzyłam, że jest to książka Nory Roberts i co jakiś czas zerkałam na okładkę ;). Styl zupełnie odmienny od innych książek tej autorki jednak moim zdaniem bardziej fascynujący.
  Mroczna historia z demonem i klątwą rzuconą na kamień pogan i miasteczko Hawkins Hollow wciąga od początku do końca. Takiej opowieści nie powstydziłby się niejeden pisarz horrorów ;-P. A przy tym wszystkim cudownie wpleciona braterska miłość trzech bohaterów, romans, ogromna odwaga i poświęcenie w walce ze złem. Jeszcze długo po przeczytaniu trylogia siedziała mi w głowie. Pochłonęłam jednym tchem i z pewnością kiedyś sięgnę po "Znak Siedmiu" kolejny raz :)

Wszystkie trzy tomy oceniam na 9/10

  Mam nadzieję, że tą opinią skuszę, kogoś do zagłębienia się w tą fascynującą historię :)

  Pozdrawiam serdecznie
Dagmara

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Dobra seria, choć z tych fantastycznych najbardziej podobała mi się Trylogia Kręgu - szczególnie 3 część ;) oraz Trylogia Trzy Siostry

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)