Witam :)

  Blog "Pasje Dagmary" jest moim drugim blogiem, pierwszy "Światy Dagi", na który także serdecznie zapraszam, poświęcony jest głównie robótkom ręcznym i moim hobby, którym jest szydełko. 
  Ten blog pragnę poświęcić mojej największej życiowej pasji jaką są książki. Uwielbiam czytać i nie wyobrażam sobie dnia bez "połknięcia" choćby kilku stron ;). Do grona moich hobby zalicza się także działka, którą mam od jakiegoś czasu a ponieważ jestem dopiero początkującą ogrodniczką, wielu przydatnych informacji szukam także w gazetach i książkach ogrodniczych. O nich także mam zamiar co jakiś czas szepnąć słówko ;)
  Mam nadzieję, że każdy miłośnik słowa pisanego, który wstąpi na mój blog z przyjemnością zostanie tu na dłużej :)

Pozdrawiam serdecznie
Dagmara

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Jako, że bardzo blisko znam i podziwiam autorkę tego bloga, oraz na drugim jestem największym fanem, to chciałbym pogratulować podjęcia się dzielenia swoją drugą, a raczej pierwszą pasją na nowym blogu. Jednocześnie chcę dodać, iż blog jest przejrzysty i estetyczny. Z racji Twojej miłości do książek, a także ilości ich pochłaniania wiem że będziesz prowadziła go z pasją. Cieszę się też, że mogłem "złożyć" tu pierwszy komentarz tak na dobry omen, aby było ich jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)