Liebster Blog Award

  Witam serdecznie :). Dziś chwilka oddechu od recenzji. Zając z bloga Stowarzyszenie Zajęcza Nora nominował mnie do Liebster Blog Award, za co ogromnie dziękuję :).




1. Książka z dzieciństwa, do której lubisz wracać?
  Hmm, Chyba najczęściej wracam do Harry'ego Pottera.

2. Naukę jakiej nowej czynności byś mi poleciła?
  Sama uwielbiam wszelkie rękodzieło, więc jeśli masz zdolności manualne to na pewno polecam coś z tej dziedziny. Wszystko zależy jedynie od tego "co Ci w duszy gra" ;). 
  Jeśli jesteś typem bardziej praktycznym to wiedza z zakresu drobnych napraw domowych na pewno Ci się przyda, a Twoja kobieta na pewno to doceni gdy uratujesz sytuację radząc sobie np z zepsutym kranem, który dzięki Tobie nie zalał połowy kuchni. Staniesz się jej bohaterem ;).

3. Musisz spędzić rok na bezludnej wyspie. Możesz zabrać tylko jedną książkę, bez szans na to, że przypłynie kolejna. Jaką książkę wybierasz i dlaczego?
  W takiej sytuacji wybrałabym chyba jakąś dobrą pozycję o survivalu, z której mogłabym się dowiedzieć jak mogę przetrwać do czasu, aż znajdzie się pomoc, która zabierze mnie z tej wyspy do miejsca, w którym jest duża biblioteka :P.

4. Twój ulubiony cytat.
  Nie mam ulubionego. Poza tym nigdy nie łowię cytatów z książek czy filmów.

5. Twój ulubiony polski autor to...?
  Dopiero przekonuję się do polskiej twórczości bo przez wiele lat unikałam jej jak zarazy. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że jet to Agnieszka Lingas - Łoniewska. 

6. Czy jest jakaś osoba, którą szczególnie podziwiasz?
  Tak, tą osobą jest moja mama.

7. Pewien uczony może przekazać Ci umiejętności jednego z fikcyjnych bohaterów (literackich, filmowych, komiksowych..., itp). Umiejętności jakiego bohatera chciałabyś posiadać?
  Chyba najbardziej chciałabym móc przemieszczać się w dowolne miejsce na świecie w mgnieniu oka, jak Jumper albo Kurt Wagner z X-menów (w tym przypadku prosiłabym jednak o wersję bez niebieskiej skóry i ogona :P). Bardzo chciałabym obejrzeć wiele miejsc, jednak nie znoszę podróżować, w dodatku mam chorobę lokomocyjną :(. A to, byłoby spełnieniem moich marzeń :)

8. Twoja ulubiona piosenka to...?
  Codziennie jest inna ;). Nie mam jednej ulubionej piosenki, tak jak nie mam jednego ulubionego zespołu lub filmu. Co jakiś czas inna piosenka chodzi mi po głowie ;).
Ale akurat dziś jest to The Fray - How to save a life 



9. Idąc sama leśną, dróżką w środku dnia, rozmyślając o niczym. Nagle zatrzymujesz się, gdyż swoją nogą coś wyczułaś. Wpatrujesz się w ziemię i dostrzegasz coś niedużego, bardzo brudnego i (co Twoja noga zdążyła poznać) twardego. Podnosisz to, okazuje się, że to stara i brudna szkatułka, otwierasz... Co jest w środku?
  Dziennik z opisem niesamowitych przygód oraz mapą ukrytego skarbu ;)

10. Czym jest dla Ciebie wolność?
  Życiem bez konieczności, przymusu i nakazów.

11. Czy jesteś szczęśliwa?
  Tak :)


        Czas na moje pytania ;)

1. Co najbardziej lubisz robić poza czytaniem?
2. Dostajesz możliwość zadania trzech pytań dowolnemu autorowi książek. Kogo wybierasz i o co pytasz?
3. Twój wymarzony prezent to...?
4. Z natury jesteś optymistą, realistą czy pesymistą?
5. Możesz przenieść się do dowolnego świata z książki. Które miejsce do zamieszkania wybierzesz?
6. Czy trafiłaś/trafiłeś na jakąś książkę lub serię, która mimo wielu pozytywnych opinii, kompletnie Ci się nie podobała? Jeśli tak, co to było?
7. Książka, która Cię urzekła - podaj pierwszy tytuł, który przyszedł Ci na myśl.
8. Co sądzisz o audiobookach?
9. Jakie jest Twoje ulubione "lekarstwo" na zły humor?
10. Nie wyobrażasz sobie dnia bez...?
11. Jaki jest Twój ulubiony deser?


  Do dalszej zabawy nominuję:
Books World
Do Ostatniej Strony
House of Readers
Łowczyni Książek
O czym szumią booki


Pozdrawiam serdecznie :)
Dagmara

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Ja zawsze chciałam nauczyć się rękodzieła, mm :)
    Ja też nie wyłapuję cytatów, jakoś tak nie zajmuje się tym przy oglądaniu czy czytaniu, nie zwracam na to głównej uwagi, a jako, że mam problemy z koncentracją to nie patrzę na to czy jakieś słowa ładnie brzmią, tworząc sensowny cytat :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wybrałabym umiejętność teleportacji ;) To byłoby coś niesamowitego, brak jakichkolwiek ograniczeń, możliwość zobaczenia całego świata - coś cudownego :D
    Pozdrawiam i dziękuję za nominację :*
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry Potter <3 Mogłabym czytać bez przerwy
    Dziękuję za nominację, wkrótce odpowiem na pytania :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)