Uwaga! Zmiany w Biblioteczce Dagmary

    Witam serdecznie :)
  Dokładnie 25 kwietnia minie rok Biblioteczki Dagmary. Jak wiecie, prowadzę także drugi blog, robótkowy, Prace Dagmary. Oba blogi założyłam na jednym koncie Google i w tamtym czasie nie sądziłam, że po roku prowadzenia dwóch blogów, przestanę to wszystko ogarniać. Liczba blogów, które obserwuję rozrosła się przez ten czas znacznie, rękodzieło miesza się z blogami o książkach, tworząc nie tylko bałagan, ale także taki misz-masz, że zwyczajnie zaczyna mi umykać wiele Waszych postów i przestaję sobie radzić z zaległościami. 

  Postanowiłam rozwiązać ten problem zakładając nowe konto Google+ i przenosząc tam Biblioteczkę Dagmary. Z czasem to bardzo ułatwi mi nie tylko prowadzenie obu blogów, ale także zaglądanie do Was, bo nie będę już musiała buszować w gąszczu ogromnej ilości różnych tematycznie postów. 

  Niestety teraz czeka mnie trochę pracy. Wszystkie Wasze blogi będę musiała rozdzielić i te o tematyce książkowej dodać do nowego konta, a z poprzedniego usunąć. Dlatego proszę Was o wyrozumiałość i cierpliwość, bo trochę czasu mi to zajmie zanim się ze wszystkim uporam. 

  Jeśli macie chęć obserwować mój nowy profil Google + zapraszam tu: Biblioteczka Dagmary.


  Mam nadzieję, że mimo bałaganu, który narobiłam tymi zmianami, nadal będziecie do mnie zaglądać :)

Pozdrawiam serdecznie,
Dagmara

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. :) Oczywiście że będę zaglądać :) trzymam kciuki by wszystko się udało ;) ja sama przerzucałam bloga i miałam dużo pracy :) i wszystko straciła, ale z czasem już się wszystko ogarnęło. :) nie wiem jak to jest z kontami na Google +, ale trzymam kciuki
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Również trzymam kciuki, aby przeprowadzka poszła szybko i bez komplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)