Spóźnione podsumowanie miesiąca - Październik

  Hej :). Ostatnio nie ogarniam tego czasu, niedawno był 1. i wszystkich świętych, a tu już nagle 10.! Gdzie ten czas tak gna? Nie mam pojęcia ale ze wszystkim jestem do tyłu. No, ale lepiej późno niż wcale, dlatego zapraszam Was na małe podsumowanie października :).

  W październiku przeczytałam:


1. Przemysław Piotrowski - "Droga do piekła" - świetna książka, której recenzja już pojawiła się na blogu, kto nie czytał, zapraszam: klik!
2. Heather Graham - "Noc śmierci" - kolejna świetna książka, którą udało mi się przeczytać we wrześniu.
3. Veronica Roth - "Zbuntowana" czyli kontynuacja "Niezgodnej"
4. Veronica Roth - "Wierna", finał trylogii.
5. Lemony Snicket - "Przykry początek" (ebook). Pierwszy tom Serii Niefortunnych Zdarzeń. Kilka lat temu przeczytałam już dwa lub trzy tomy z tej serii będąc na koloniach. Miło wspominam te książeczki, więc gdy nadarzyła się okazja, postanowiłam znów do nich wrócić :).

  Jak widzicie w październiku, tak jak w poprzednich miesiącach, przeczytałam niezbyt dużo, ale i tak jestem zadowolona z wyniku. Jednak to co sprawiło mi największą radość w minionym miesiącu to trzy książki, które powiększyły moją biblioteczkę:


1. Wspomniana już wyżej "Droga do piekła", którą otrzymałam od wydawnictw Videograf. Jestem z niej podwójnie zadowolona, bo nie tylko okazała się godną polecenia książką polskiego autora, ale także pierwszy raz otrzymałam książkę do zrecenzowania od wydawnictwa. 
2. Suzanne Collins - "Gregor i Kod Pazura" - ostatni tom z cyklu Kroniki Podziemia, kupiony na nieprzeczytane.pl
3. Sir Arthur Conan Doyle - "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" - czyli coś, na co miałam chrapkę już od dawna ;). Uwielbiam filmy i seriale z tym fenomenalnym detektywem, zwłaszcza "Sherlocka" mogę oglądać wciąż w kółko od nowa ;P. Dlatego aż wstyd, że do tej pory przeczytałam jedynie "Studium w szkarłacie, "Znak czterech" i "Pies Baskervillów". Teraz będę miała okazję nadrobić braki w lekturze dzięki tej Sherlock-owej encyklopedii (swoją drogą księga ma ponad 1000 stron i naprawdę jest rozmiarów niezłej encyklopedii, co widać na zdjęciu ;P). Zakup także ze strony nieprzeczytane.pl.


  Poza tym w październiku zaczęłam uczyć się haftu krzyżykowego i teraz namiętnie "produkuję" zakładki do książek z haftowanymi motywami xD. A oto mała próbka i zarazem pierwsza zakładka jaką zrobiłam tym sposobem:



  Na koniec chciałam jeszcze przypomnieć o konkursie z okazji 20 000 wyświetleń bloga :). Zapraszam:



Pozdrawiam serdecznie,
Dagmara

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Oby Listopad był dla Ciebie i dla wszystkich jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" to kolos i jest zadziwiająco lekka :D Ja dawno kupiłam, ale jeszcze nie zaczęłam - cała ja ;)
    Zakładeczka cudowna - zazdroszczę umiejętności!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też się zdziwiłam, że jest taka lekka jak na swoje rozmiary. Ale to dobrze bo wygodniej będzie czytać :).
      Co do zakładki to dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Przedstawiasz super książki i masz naprawdę ciekawego bloga. Zaczynam obserwować i zapraszam do mnie :) Zakładka jest świetna. Sama często haftuję krzyżykami, więc pewnie podkradnę Twój pomysł na robienie zakładeczek. Mam nadzieję, że nie będziesz mi miała tego za złe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :). A co do zakładki to nie będę miała za złe, wręcz przeciwnie, przyjemnego robótkowania życzę ;).

      Usuń
  4. "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa"- coś wspaniałego mieć to w bibliotece :) Aż zazdroszczę! :)
    Piękna ta zakładka! Jakbyś kiedyś postanowiła sprzedawać, to daj mi znać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, książka iście wspaniała :). A co do zakładki to będę pamiętać ;)

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku! ;)
    Nigdy nie miałam okazji czytać żadnej książki z serii "Niezgodna", jednak mam w planach to nadrobić ;)
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Co do serii "Niezgodna" to mam mieszane uczucia, jednak trylogia ma wielu zwolenników i może akurat Tobie się spodoba, jeśli się skusisz ;).
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Gratuluję wyniku."Drogę do piekła " mam zamiar przeczytać w listopadzie, jestem bardzo ciekawa tej pozycji ☺.

    thebooksandclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz jakiś komentarz :)
Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że zawitasz tu ponownie :)